Indsamling 2021

Landsindsamling 2021

Kom og vær med den 3. oktober 2021, for INGEN SKAL STÅ ALENE!

Der er brug for os, fordi INGEN børn skal stå helt alene. Hverken krigsramte børn, der har mistet alt, og nu må kæmpe for at overleve og føle håb. Eller børn herhjemme, der må klare sig uden muligheder og trygge rammer, fordi de vokser op i et udsat hjem. Heller ikke deres udsatte forældre skal stå alene. Eller
de syge hjemløse, der må leve alene på gaden uden ly, mens de prøver at blive raske.

Krig, sult og nød hærger i Syrien og Yemen. Børn bliver sårede i blodige bombeangreb, deres forældre bliver slået ihjel. Børn mister alt og står alene tilbage uden mad, skolegang, lægehjælp og den omsorg, som alle børn har brug for. Ved fælles hjælp kan vi give dem den hånd, der ændrer deres trivsel.

Også i Danmark stiger antallet af sårbare børn. De vokser op i udsatte familier og mangler netværk og støtte, mens deres voksne kæmper med job-usikkerhed, manglende overskud og økonomiske bekymringer. Børnene står udenfor og har ikke adgang til de muligheder og fællesskaber, deres klassekammerater deler. De har hårdt brug for vores omsorg og støtte og må ikke have det svært helt alene.

Røde Kors-indsamling går i år til MENNESKER, DER STÅR ALENE. Krigsramte, hjemløse, udsatte. Tak, fordi du hjælper. Sammen kan vi ALT.

Giv 3 timer af din tid den 3. oktober 2021 - og gør en forskel, der virkelig kan mærkes!

Bliv indsamler

Hadsten