Røde Kors flytter til Sundhedshuset Hadsten

Røde Kors' genbrugsbutik og café flytter ind i hvert sit lejemål i Sundhedshuset (det tidligere Hadsten Center) fra marts 2020 og rykker dermed nogle få hundrede meter ned af Østergade og etablerer butik i det lokale, hvor der i en del år var diskotek, og café i det lokale, hvor der tidligere var en bazar. Caféen vil give gode forhold for bl.a. nørklerne, lektiehjælp og integrationsaktiviteter.

Flytningen giver Røde Kors mere plads i såvel butik som i café og bedre adgangsforhold, og vi håber, at vi med de gode, nye lokaler kan blive en endnu mere markant butik i Hadsten og vil kunne udvide vores forskellige sociale aktiviteter i caféen.

"Vi glæder os i Sundhedshuset til, at Røde Kors flytter ind med deres aktiviteter. Det gør, at vi på knap 2 år er gået fra at huset stod næsten tomt, til at der nu er aktiviteter i alle lejemål i huset” siger Lars Persson, der er medejer af Sundhedshuset Hadsten sammen med fysioterapeut Karsten Høgh og Kiropraktorerne Pia og Anders Tromholt.